Μεταφορικά    Τρόποι Πληρωμής    Συχνές Ερωτήσεις    Είσοδος    Νέο μέλος  0,00€
 
Μάρκες Ελαστικών
Michelin
Bridgestone
Pirelli
Goodyear
Dunlop
Continental
Matador
Gislaved
Uniroyal
Barum
BF Goodrich
Sava
 
 
  Τελευταία Νέα
11/3/2012
Ενεργειακή ετικέτα σε όλα τα νέα ελαστικά
Με τη λεγόμενη ενεργειακή ετικέτα και βάσει ευρωπαϊκής νομοθεσίας...
2/29/2012
Η Bridgestone λανσάρει το Adrenalin RE002 Potenza
Η Bridgestone έχει ξεκινήσει την παραγωγή του...
2/29/2012
Στην Κίνα ανοίγει η Continental εξεταστικό κέντρο χειμερινών ελαστικών
Τα επίσημα εγκαίνια του νέου κέντρου δοκιμών του εξεταστικού...
1/28/2012
Υποτονικές οι πωλήσεις των Ηλεκτρικών Αυτοκινήτων
Μια έκθεση στον Τύπο της Αγγλίας...
 
     
  Τελευταία Νέα
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δημοσιεύει νέα δεδομένα περί νομοθεσίας σημάνσεως ελαστικών
Η νέα Ευρωπαϊκή σήμανση των ελαστικών σε λιγότερο από ένα χρόνο θα κάνει την εμφάνιση της
Ακριβώς ένα χρόνο πριν από την υποχρεωτική εφαρμογή της, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δημοσίευσε τη δεύτερη ρύθμιση του (1235/2011) ανοίγοντας το δρόμο για την απαιτούμενη εφαρμογή της επισήμανσης των ελαστικών. Ο κανονισμός 1222/2009 θεσπίζει τις απαιτήσεις για την επισήμανση λεπτομερώς όπως: την εμφάνιση των πληροφοριών σχετικά με την αποδοτικότητα των καυσίμων, σε υγρό οδόστρωμα και τον εξωτερικό θόρυβο κύλισης των ελαστικών. Σύμφωνα με την ETRMA, η οποία έχει εμπλακεί σε διαβούλευση για τη νομοθεσία, ο κανονισμός έχει ως στόχο να αυξήσει την ασφάλεια και την περιβαλλοντική και οικονομική αποτελεσματικότητα των οδικών μεταφορών, με την προώθηση αποδοτικών και ασφαλών ελαστικών με χαμηλά επίπεδα θορύβου.

Για να συνοψίσουμε, o ενημερωμένος κανονισμός διευκρινίζει ότι τα επιβατικά και ελαφρά ελαστικά των επαγγελματικών οχημάτων που θα παραχθούν μετά τις 30 Ιουνίου 2012 και την πώληση τους στην ΕΕ από το Νοέμβριο του 2012, θα πρέπει να γίνει είτε με ένα αυτοκόλλητο επάνω στο ελαστικό ή να συνοδεύονται από μια ετικέτα που θα υπάρχει στα σημεία πώλησης σε ορατό από τον καταναλωτή σημείο. Σύμφωνα με την ETRMA αυτό σημαίνει ότι για όλα τα ελαστικά, οι πληροφορίες αυτές πρέπει επίσης να περιλαμβάνονται στις ιστοσελίδες του προμηθευτή, σε φυλλάδια, τιμοκαταλόγους και στο ή με το τιμολόγιο όταν τα ελαστικά αυτά έχουν πωληθεί.

Οι τελευταίες λεπτομέρειες φέρνουν μαζί τους δύο βασικούς κανονισμούς σχετικά με την εφαρμογή της σήμανσης των ελαστικών. Ο κανονισμός 228/2011 προβλέπει την υγρή μέθοδο δοκιμής πρόσφυσης για ελαστικά επιβατικών αυτοκινήτων, και ο κανονισμός 1235/2011 παρέχει τις αναγκαίες διατάξεις για την υγρή διαβάθμιση της πρόσφυσης των ελαφρών και βαρέων ελαστικών των επαγγελματικών οχημάτων. Στη διαδικασία μέτρησης της αντίστασης κύλισης περιλαμβάνεται η εργαστηριακή ευθυγράμμιση και συναφείς διαδικασίες επαλήθευσης. Η προσθήκη αυτών των στοιχείων είναι το κλειδί για την αποτελεσματική εφαρμογή και επιβολή της επισήμανσης και με λιγότερο από ένα χρόνο να απομένει, πολλοί θα διαφωνούσαν ότι η εφαρμογή της νομοθεσίας θα γίνει σύντομα. Οι κατασκευαστές που παράγουν τα ελαστικά εκτός της Ευρώπης για παράδειγμα, έχουν υποστηρίξει ότι, χωρίς αυτές τις ειδικές οδηγίες θα ήταν δύσκολο για αυτούς να παράγουν συμβατά και ανταγωνιστικά ελαστικά στις προβλεπόμενες προθεσμίες. Τώρα με τα νέα στοιχεία που έχουν προστεθεί, είναι ένας αγώνας δρόμου ενάντια στο χρόνο για να παραχθούν τα καλύτερα ελαστικά, σύμφωνα με την ορισθείσα εκ νέου επισήμανση, εγκαίρως για το Νοέμβριο υποχρεωτικής εφαρμογής, όταν κάθε τύπο και μέγεθος ελαστικού θα πρέπει να βαθμολογηθούν.

Παρ 'όλα αυτά θα υπάρχει η ευκαιρία για εκείνους που είναι καλύτερα προετοιμασμένοι να κλέψει την παράσταση του ανταγωνισμού. Ενώ η υποχρεωτική εφαρμογή έχει προγραμματιστεί για το Νοέμβριο, οι κατασκευαστές ελαστικών μπορούν να εφαρμόσουν εθελοντικά τα ευρωπαϊκά σήματα στα προϊόντα τους πέντε μήνες νωρίτερα. Ωστόσο, εθελοντικής πρόωρης επισήμανσης δεν επιτρέπεται πριν από τις 30 Μαΐου 2012.

Αυτό ειπώθηκε, ακόμη και αν αυτό εξαρτάται από την σωστή ευθυγράμμιση των εργαστηριακών δοκιμών, κάτι που εξακολουθεί να είναι σε κάποιο βαθμό στον αέρα. Πριν από την εγκεκριμένη μέθοδο για τη μέτρηση της αντίστασης κύλισης και πρόσφυση σε υγρό οδόστρωμα ήταν ακόμη υπό συζήτηση. Οι μεγαλύτερες λεπτομέρειες της συγκεκριμένης βαθμονόμησης του εξοπλισμού παραμένουν στην ημερήσια διάταξη. Αυτό που ξέρουμε είναι ότι η μέτρηση της αντίστασης κύλισης απαιτεί κάποια λεγόμενη «εργαστηριακή ευθυγράμμιση» η οποία γίνεται, για να εξασφαλιστεί ότι όλα τα εργαστήρια σε όλο τον κόσμο θα εξασφαλίζουν την συγκρισιμότητα των μετρήσεων. Πέρα από τη διαδικασία της ευθυγράμμισης(του εξοπλισμού ελέγχου) που ορίζεται από την πρόσφατα δημοσιευμένο κανονισμό 1235/2011, τον κατάλογο των εργαστηρίων αναφοράς καθώς και οι τεχνικές λεπτομέρειες για την εκτέλεση της ευθυγράμμισης αναμένεται να δημοσιευθούν στην Επίσημη Εφημερίδα της ΕΕ στο εγγύς μέλλον. Και χωρίς αυτό το τελικό έγγραφο δεν είναι ακόμη δυνατό να πραγματοποιηθεί η διαδικασία ευθυγράμμισης σωστά.

Γράφοντας σε μια επίσημη δήλωση που σηματοδοτεί την δημοσίευση του κανονισμού, η ETRMA είπε ότι πιστεύει ακράδαντα ότι η επισήμανση των ελαστικών θα αυξήσει και θα ενδυναμώσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών και ιδιοκτητών στόλων οχημάτων για τα ελαστικά περισσότερο, τουλάχιστον κατά την αγορά ενός ελαστικού. ETRMA επίσης πιστεύει ότι το μέτρο όχι μόνο ενθαρρύνει τους κατασκευαστές ελαστικών να αναβαθμίσουν τα προϊόντα τους σε ένα πλαίσιο αυξημένου ανταγωνισμού στην αγορά, αλλά θα προσφέρει τη δυνατότητα στους παραγωγούς να επωφεληθούν από τη διαφοροποίηση των προϊόντων, που βασίζεται επίσης στην ποιότητα των προϊόντων.

Αναγομωμένα, εκτός δρόμου, ρεζέρβες, με καρφιά, αγωνιστικά και εκλεκτής ποιότητας ελαστικά αυτοκινήτου αυτή τη στιγμή αποκλείονται από το πεδίο εφαρμογής του παρόντος κανονισμού, αλλά υπάρχουν ήδη υψηλού επιπέδου συζητήσεις που λαμβάνουν χώρα σχετικά με το θέμα της εφαρμογής παρόμοιου κανονισμού για την αγορά της αναγόμωσης. Και με χώρες όπως η Κορέα, η Ιαπωνία και οι ΗΠΑ να συζητούν και αυτοί την εφαρμογή προγραμμάτων επισήμανσης στους δικούς τους τομείς των ελαστικών φορτηγών και αυτοκινήτων. Υπάρχουν και εκείνοι που λένε ότι η εξάπλωση αυτής της τάσης στις εναπομένουσες περισσότερες περιοχές, είναι απλώς θέμα του χρόνου.
επιστροφή στην προηγούμενη σελίδα
Tyres.gr E-shop Πληροφορίες Μάρκες Ελαστικών Kατηγορίες Ελαστικών
 
Η εταιρεία μας
Συνεργάτες
Τελευταία Νέα
Προσφορές
Επικοινωνία
 
 
Ο Λογαριασμός μου
Καλάθι Αγορών
Ταμείο
Τρόποι Αποστολών
Τρόποι Πληρωμής
 
 
Συχνές Ερωτήσεις
Τεχνικές Πληροφορίες
Όροι & Προϋποθέσεις Πωλήσεων
Όροι Χρήσης
 
 
Continental Dunlop
Goodyear Michelin
Pirelli Uniroyal
Barum Bridgestone
Gislaved BF Goodrich
Matador Sava
Επιβατικά
4x4
Van
RFT
 
 
Κατασκευή Iστοσελίδων Θεσσαλονίκη - Istopolis  
Copyright © 2018 Tyres.gr  |  Follow us