Μεταφορικά    Τρόποι Πληρωμής    Συχνές Ερωτήσεις    Είσοδος    Νέο μέλος  0,00€
 
Μάρκες Ελαστικών
Michelin
Bridgestone
Pirelli
Goodyear
Dunlop
Continental
Matador
Gislaved
Uniroyal
Barum
BF Goodrich
Sava
 
 
  Τελευταία Νέα
11/3/2012
Ενεργειακή ετικέτα σε όλα τα νέα ελαστικά
Με τη λεγόμενη ενεργειακή ετικέτα και βάσει ευρωπαϊκής νομοθεσίας...
2/29/2012
Η Bridgestone λανσάρει το Adrenalin RE002 Potenza
Η Bridgestone έχει ξεκινήσει την παραγωγή του...
2/29/2012
Στην Κίνα ανοίγει η Continental εξεταστικό κέντρο χειμερινών ελαστικών
Τα επίσημα εγκαίνια του νέου κέντρου δοκιμών του εξεταστικού...
1/28/2012
Υποτονικές οι πωλήσεις των Ηλεκτρικών Αυτοκινήτων
Μια έκθεση στον Τύπο της Αγγλίας...
 
     
  Τελευταία Νέα
Η Michelin ξεκινάει τις πωλήσεις του νέου Primacy 3 το 2012
Πρόσφυση σε βρεγμένο έδαφος στις στροφές και σε συνδυασμό με το εξαιρετικό φρενάρισμα σε υγρό και στεγνό οδόστρωμα, είναι τα σημεία που επικεντρώνεται το νέο Primacy 3.
Όταν Michelin ξεκινήσει τις πωλήσεις του νέου Primacy 3 στις ευρωπαϊκές αγορές στην αγορά αντικατάστασης τον Φεβρουάριο του 2012, η κατασκευάστρια εταιρεία δηλώνει ότι "θα ξεκινήσει μια εντελώς νέα εποχή για την οδική ασφάλεια." Αυτό που εννοεί η Michelin κάνοντας αυτόν τον ισχυρισμό είναι ότι ο διάδοχός του Primacy HP έχει αναπτυχθεί με βάση την έρευνα και συμπεριφορικές αναλύσεις που αποκάλυψε μια σειρά από απρόσμενα σχετικά με την ασφάλεια γεγονότα. Ρίχνοντας μια φρέσκια ματιά στα ατυχήματα και στην μελέτη των ατυχημάτων, η Michelin λέει ότι ήταν σε θέση να προχωρήσει πέρα από προκαταλήψεις και να παρέχει ασφάλεια στους χρήστες του οδικού δικτύου, με λύσεις με νόημα.





Σύμφωνα με τον Vincent Rousset-Rouviere, Chief Operating Officer για τα επιβατικά & Ελαφρά Φορτηγά αυτοκίνητα της Michelin στην Ευρώπη , η ασφάλεια είναι η δηλωμένη προτεραιότητα σε κάθε σχέδιο ελαστικού Michelin. Η εταιρεία αναφέρεται για την ασφάλεια ως βασική της δραστηριότητα και ενεργά επιδιώκει αυτό το θέμα στα προϊόντα της. Ανάπτυξη, εκστρατείες ευαισθητοποίησης του κοινού και την από κοινού εργασία με κυβερνήσεις και οργανώσεις. Η Michelin επίσης, εκτιμά ότι ορισμένες από τις υπάρχουσες απόψεις σχετικά με τους οδικούς κινδύνους είναι λανθασμένες. Κατά την επίσημη έναρξη λειτουργίας του νέου ελαστικού στην Ισπανία, στο Rousset-Rouviere στην παρουσίαση του Primacy 3, ο κατασκευαστής βασίστηκε σε πληροφορίες που έχει αποκτήσει από την VUFO (Τμήμα Έρευνας Τροχαίων Ατυχημάτων) στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο της Δρέσδης στη Γερμανία. Αυτό ασχολείται πληροφορίες από 20.000 τροχαία ατυχήματα που έχουν συμβεί σε μια ακτίνα 50 - 60 χιλιομέτρων από την Δρέσδη από το 1999.

Καταγράφεται κάθε λεπτομέρεια που συνδέεται με ατυχήματα, συμπεριλαμβανομένων των καιρικών συνθηκών και φυσικά, τα ελαστικά. Αυτές οι πληροφορίες στη συνέχεια "χαρτογραφούνται" για να προσδιοριστούν τα είδη ατυχημάτων, καθώς και κατά την ανάλυση τα 68 εκατομμύρια πληροφορίες , προερχόμενες από τις 20.000 ξεχωριστά ατυχήματα ,προκύπτει ένας αριθμός ενδιαφερόντων στατιστικών στοιχείων. Σε αντίθεση με πολλές υποθέσεις, περίπου το 70 τοις εκατό των ατυχημάτων συμβαίνουν σε στεγνό οδόστρωμα και το 60 τοις εκατό συμβαίνουν στις πόλεις και στις χαμηλές ταχύτητες. Μόνο το ένα τέταρτο των ατυχημάτων που συμβαίνουν κατά τη διάρκεια της στροφής (τα μισά από αυτά σε βρεγμένο οδόστρωμα), αλλά αυτό είναι το πιο σοβαρό είδος του ατυχήματος. Ακόμα και οι κατασκευαστές των ελαστικών τείνουν να περιορίσουν να μιλάμε για ατυχήματα σε υγρές συνθήκες, όταν ακόμα το 70 τοις εκατό συμβαίνουν στο στεγνό.

Ανάπτυξη - 3 χρόνια και 25.000 ελαστικά
Οπλισμένοι με τις γνώσεις που απέκτησαν μέσα από τη μελέτη VUFO μια ομάδα από 60 μηχανικούς της Michelin πέρασε τρία χρόνια μεταφέροντας τη θεωρία στην πράξη κατά το σχεδιασμό του Primacy 3. Σχεδόν 25.000 πρωτότυπο και προ-βιομηχανικά ελαστικά παρήχθησαν στην εταιρεία Ladoux Κέντρο Τεχνολογίας στη Γαλλία και σε μια σειρά εργοστασίων της Michelin για την επικύρωση των τεχνικών επιδόσεων του νέου προϊόντος και των διαδικασιών παραγωγής. Στη συνέχεια, η Michelin πραγματοποιήσει πάνω από 20 εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμών σε όλη την Ευρώπη για την αξιολόγηση του Primacy 3 σε ποικίλες συνθήκες που αντιμετωπίζουν οι αυτοκινητιστές. Τα ελαστικά έχουν καλύψει το ισοδύναμο που κάνει τον γύρο του κόσμου πολλές φορές. Έχουν δοκιμαστεί παντού, υπό όλες τις συνθήκες και σε κάθε ταχύτητα που θα αντιμετωπίσουν οι καταναλωτές.

Το αποτέλεσμα αυτής της εξέλιξης και δοκιμών είναι, αναφέρει η Michelin, ένα ελαστικό που κερδίζει την τέταρτη ηγετική θέση στην αγορά των ανταγωνιστών της όσον αφορά την πέδηση σε ξηρές και υγρές επιφάνειες και στις στροφές σε βρεγμένους δρόμους. Κατά τη διενέργεια αυτού του ισχυρισμού, η Michelin νωρίτερα φέτος παρέδωσε παραδείγματα του Primacy 3 πάνω σε δύο ανεξάρτητους οργανισμούς δοκιμών, TÜV Sud Automotive και IDIADA. Οι δύο οργανώσεις δοκιμαζόμενου ελαστικού Michelin και συγκρίσιμων προϊόντων από τέσσερις μεγαλύτερους ανταγωνιστές της Michelin σε μεγέθη 205/55 R 16V και 225/45 R 17W. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής, το Primacy 3 στο στεγνό δρόμο η απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ/ώρα ήταν 2,2 μέτρα μικρότερο από τους ανταγωνιστές της . Ένα σημαντικό αποτέλεσμα, δεδομένου ότι το 70 τοις εκατό των ατυχημάτων συμβαίνουν σε στεγνές επιφάνειες. Όταν επιβραδύνετε από 80 χλμ/ώρα σε βρεγμένο δρόμο, η υπεροχή στην απόσταση φρεναρίσματος του Primacy 3 ήταν 1,5 μέτρα κάτω από τον ανταγωνισμό. Και στις στροφές σε βρεγμένο δρόμο σε 90 χλμ/ώρα, το Primacy 3 βρέθηκε να έχει επιπλέον πρόσφυση ίση με 3 χιλιόμετρα / h.

Το μείγμα και η σχεδίαση πέλματος που χρησιμοποιούνται στο Primacy 3 διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παροχή της πρόσφυσης, αναγκαία για την επίτευξη αυτών των αποτελεσμάτων. Περιγράφει την κατοχυρωμένη με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας υλικών που χρησιμοποιείται στα ελαστικά, όπως είναι ένας πολύπλοκος συνδυασμός των διαφόρων ελαστομερών, διοξείδιο του πυριτίου με βάση παράγοντα ενίσχυσης και μια ρητίνη με βάση το μαλακτικό. Αυτά τα συστατικά μπαίνουν στο μείγμα με συγκεκριμένη δοσολογία και αναμειγνύεται με έναν τρόπο που τους συνδέει πολύ στενά, μια ποιότητα σημαντική τόσο για την πρόσφυση και την χιλιομετρική απόδοση. Όσο για το σχεδιασμό πέλματος, η Michelin λέει ότι ένα αξιοσημείωτο χαρακτηριστικό είναι η διάταξη των εγκοπών. Οι εγκοπές του Primacy 3 είναι απίστευτα λεπτές. Η Michelin ισχυρίζεται ότι έχει χρησιμοποιήσει μια πρωτοποριακή τεχνολογία για τη μείωση των εγκοπών, πάχους σε δύο δέκατα του χιλιοστού, ή δύο έως τρεις φορές πιο λεπτό από τις εγκοπές που υπάρχουν στα χειμερινά ελαστικά. Αυτές οι λεπτές εγκοπές έχουν σχεδιαστεί για να κλειδώνουν η μια στην άλλη και να κάνουν το μπλοκ του πέλματος πιο άκαμπτο και λιγότερο πιθανό να χάσουν το σχήμα τους, βελτιώνοντας έτσι την επαφή μεταξύ του ελαστικού και το δρόμου.

Έως 70 λίτρα καυσίμων αποθηκεύονται
Πρέπει να τονιστεί ότι η ασφάλεια δεν ήταν το μοναδικό επίκεντρο του σχεδιασμού για το Primacy 3. Η Michelin είναι γνωστή για εκστρατείες ευαισθητοποίησης του κοινού της, με στόχο τη μείωση άσκοπης κατανάλωσης καυσίμων. Ο Γάλλος κατασκευαστής λέει ότι οι ομάδες των μηχανικών της έδωσαν στρατηγική προτεραιότητα για την ανάπτυξη ενός προϊόντος, που είναι σε θέση να παρέχει ανώτερη απόδοση ταυτόχρονα σε διαφορετικές περιοχές, ή με άλλα λόγια, ασφάλεια χωρίς να θυσιάζεται η κατανάλωση καυσίμου και η μακροζωία. Οι παραπάνω TÜV Süd δοκιμές έδειξαν ότι το Primacy 3 είναι σε θέση να εξοικονομήσει έως και 70 λίτρα καυσίμου σε ολόκληρη τη ζωή του ελαστικού, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει υψηλή χιλιομετρική απόδοση. Το νέο ελαστικό της λέγεται ότι είναι στο ίδιο επίπεδο χιλιομετρικής απόδοσης με τον προκάτοχό του, το Primacy HP.

Michelin αναφέρει ότι κορυφαίοι κατασκευαστές αυτοκινήτων είναι επί του παρόντος στην εκτέλεση των 30 τεχνικών δοκιμών του Primacy 3 σε 20 νέα οχήματα που προγραμματίζεται να βγουν στην παραγωγή το 2011 και το 2012. Η Volvo και η Renault έχουν ήδη εγκρίνει το Primacy 3 για την πρώτη τοποθέτηση εξοπλισμού και αναμένονται επιπλέον 8 με 10 εγκρίσεις πριν από το τέλος του έτους. Μια πρώτη σειρά από 38 διαστάσεις από 15 εως18 ίντσες διαμέτρου ζάντας και από H έως W δείκτες ταχύτητας. Είναι επίσης προγραμματισμένη για εισαγωγή στην αγορά αντικατάστασης στις αρχές του επόμενου έτους. Περισσότερες από τις 30 αυτές τοποθετήσεις είναι για 16 και 17 ιντσών ζάντες, ένα τμήμα της αγοράς στο οποία η Michelin αναμένει 25 τοις εκατό αύξηση της ζήτησης κατά τα προσεχή έτη. Οι τιμές θα είναι ανταγωνιστικές σε σύγκριση με τον προκάτοχό του Primacy HP. Το Primacy 3 θα ξεκινήσει επίσης και σε ορισμένες άλλες παγκόσμιες αγορές, όπως η Νότια Αμερική. Μια παραλλαγή του Primacy 3 επίσης προετοιμάζεται για την κινεζική αγορά αντικατάστασης και θα κυκλοφορήσει εκεί περίπου ένα χρόνο μετά την διάθεση του στην Ευρωπαϊκή αγορά.
επιστροφή στην προηγούμενη σελίδα
Tyres.gr E-shop Πληροφορίες Μάρκες Ελαστικών Kατηγορίες Ελαστικών
 
Η εταιρεία μας
Συνεργάτες
Τελευταία Νέα
Προσφορές
Επικοινωνία
 
 
Ο Λογαριασμός μου
Καλάθι Αγορών
Ταμείο
Τρόποι Αποστολών
Τρόποι Πληρωμής
 
 
Συχνές Ερωτήσεις
Τεχνικές Πληροφορίες
Όροι & Προϋποθέσεις Πωλήσεων
Όροι Χρήσης
 
 
Continental Dunlop
Goodyear Michelin
Pirelli Uniroyal
Barum Bridgestone
Gislaved BF Goodrich
Matador Sava
Επιβατικά
4x4
Van
RFT
 
 
Κατασκευή Iστοσελίδων Θεσσαλονίκη - Istopolis  
Copyright © 2018 Tyres.gr  |  Follow us