Μεταφορικά    Τρόποι Πληρωμής    Συχνές Ερωτήσεις    Είσοδος    Νέο μέλος  0,00€
 
Μάρκες Ελαστικών
Michelin
Bridgestone
Pirelli
Goodyear
Dunlop
Continental
Matador
Gislaved
Uniroyal
Barum
BF Goodrich
Sava
 
 
  Τελευταία Νέα
11/3/2012
Ενεργειακή ετικέτα σε όλα τα νέα ελαστικά
Με τη λεγόμενη ενεργειακή ετικέτα και βάσει ευρωπαϊκής νομοθεσίας...
2/29/2012
Η Bridgestone λανσάρει το Adrenalin RE002 Potenza
Η Bridgestone έχει ξεκινήσει την παραγωγή του...
2/29/2012
Στην Κίνα ανοίγει η Continental εξεταστικό κέντρο χειμερινών ελαστικών
Τα επίσημα εγκαίνια του νέου κέντρου δοκιμών του εξεταστικού...
1/28/2012
Υποτονικές οι πωλήσεις των Ηλεκτρικών Αυτοκινήτων
Μια έκθεση στον Τύπο της Αγγλίας...
 
     
  Συχνές Ερωτήσεις
Γενικών Περί Ελαστικού

Ποιες είναι οι διαστάσεις των ελαστικών του αυτοκινήτου μου;

Συνήθως οι πιθανές διαστάσεις του αυτοκινήτου σας αναγράφονται στην πόρτα του οδηγού ή στο καπάκι της βενζίνης του αυτοκινήτου σας. Σε περίπτωση που δεν τις βρείτε ανατρέξετε στο εγχειρίδιο του αυτοκινήτου σας(manual) στον τομέα ελαστικά.


Ενδεικτικό ταμπελάκι που μπορεί να βρείτε στην πόρτα
του αυτοκινήτου σας ή στο καπάκι των καυσίμων.

Σε άλλη περίπτωση μπορείτε να συμβουλευτείτε έναν έμπειρο τεχνίτη τροχών. Μπορείτε να μας ρωτήσετε οτιδήποτε αφορά τα ελαστικά του επιβατικού σας αυτοκινήτου. Είμαστε στην διάθεση σας και θα χαρούμε πολύ να σας εξυπηρετήσουμε.



Πού μπορώ να βρω πληροφορίες σχετικά με την χιλιομετρική απόδοση του ελαστικού;

Δυστυχώς δεν μπορούμε να κάνουμε μια ακριβής εκτίμηση ως προς την χιλιομετρική απόδοση του ελαστικού διότι εξαρτάται από διαφορετικούς παράγοντες όπως π.χ. το βάρος του οχήματος, το οδόστρωμα, και την οδική συμπεριφορά του οδηγού. 
Γενικότερα οι εταιρείες εγγυούνται την καλή λειτουργία των ελαστικών τους για 40000 χλμ ή 3 χρόνια. Αυτό φυσικά δεν μπορεί να ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα.Υπάρχουν αυτοκίνητα με μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις που σαφώς τα ελαστικά τους χρειάζονται γρηγορότερα αλλαγή.
Για παράδειγμα αν έχουμε να κάνουμε με ένα αυτοκίνητο μέχρι 1800cc και προβλεπόμενη χρήση, τότε ισχύει αυτό που είπαμε παραπάνω.Δηλαδή 40000 χλμ έχοντας καλά κρατήματα.
Για ένα αυτοκίνητο μεγαλύτερου κυβισμού π.χ.BMW ή Mercedes μέχρι και 3000cc τα χιλιόμετρα πέφτουν στις 25000-30000 χλμ.
Εάν τέλος έχουμε να κάνουμε με ένα υπεραυτοκίνητο όπως για παράδειγμα μια Ferrari ένα Lamborghini ή ακόμη και μία Porsche , τότε τα πράγματα αλλάζουν άρδην.Οι απαιτήσεις από τα ελαστικά τους και ειδικότερα της κίνησης, που συνήθως είναι πίσω και φαρδύτερα , είναι τρομερά μεγαλύτερες.Τα χιλιόμετρα που συστήνονται για την αντικατάσταση των ελαστικών πίσω είναι μόλις 10 χιλιάδες χλμ ενώ μετ άβιας μπορεί να βγάλουν και 15 χιλιάδες. Η καταπόνηση των εμπρόσθιων ελαστικών σε αυτά τα αυτοκίνητα είναι σαφώς πολύ μικρότερη με αποτέλεσμα αρκετοί οδηγοί να αλλάζουν μία φορά τα μπροστινά και δύο τα πίσω.(σε 25000 χλμ)
Αρκετά από τα στοιχεία που σας δίνουμε είναι βγαλμένα από την εμπειρία της τριβής που υπάρχει με το αντικείμενο των ελαστικών τόσα χρόνια.Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να αποτελεί προσωπική αναφορά για τον καθένα ξεχωριστά , αφού ένα από τα πιο καθοριστικά στοιχεία για την φθορά, (άρα και την αντικατάσταση των ελαστικών) παίζει ο ίδιος ο οδηγός.



Πώς αναγνωρίζω τα ελαστικά χαμηλού θορύβου κύλισης;

Στην εσωτερική και την εξωτερική πλευρα του ελαστικού βρίσκονται μεμονωμένα μέρη από καουτσούκ. Εάν αυτά είναι τοποθετημένα με ασύμετρο τόπο και οι αυλακώσεις στο προφίλ ξεκινώντας από τις εξωτερικές πλευρές δεν φτάνουν μέχρι το κέντρο πρόκειται για ελαστικά χαμηλού θορύβου. Λόγω του ειδικού τους προφίλ και του υλικού τους (μια επιπλέον σύνθεση από καουτσούκ) αυξάνεται η αντίσταση ως προς την κύληση στο οδόστρωμα με αποτέλεσμα να μειώνονται σημαντικά οι θόρυβοι από την κύληση και να μειώνεται και η κατανάλωση καύσιμης ύλης του οχήματος.
Βέβαια από το 2012 με την εισαγωγή της πράσινης ετικέτας, θα μπορείτε πολύ εύκολα να συγκρίνετε τα ελαστικά μεταξύ τους στο συγκεκριμένο θέμα, αφού θα αναγράφεται πάνω σε αυτά οι αποδόσεις τους.


Νέα ευρωπαϊκή ετικέτα στην οποία διευκρινίζεται ο θόρυβος κύλισης σε DB.
Η εφαρμογή της ξεκινά το Νοέμβριο του 2012.



Τι είναι ο Δείκτης Ταχύτητας σε ένα ελαστικό;

Ο Δείκτης Ταχύτητας σε ένα ελαστικό υποδεικνύει την μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει ένα ελαστικό με πλήρες φορτίο. Το όριο αυτό της ταχύτητας μπορεί να διαφοροποιηθεί εφόσον αλλάζουν κάποιες άλλες παράμετροι, όπως το βάρος (υπερφορτωμένο) ή η θερμοκρασία. Για παράδειγμα αν φοράμε χειμερινά ελαστικά το καλοκαίρι, λόγω των υψηλών θερμοκρασιών, που δεν ενδείκνυνται στα χειμερινά ελαστικά, το όριο ταχύτητας μειώνεται δραστικά ,εαν πάντα θέλουμε να είμαστε ασφαλείς.



Σχετικός πίνακας με τα όρια ταχυτήτων των ελαστικών σε Km/h και Mp/h



Μέχρι πότε τα ελαστικά θεωρούνται καινούρια;

Τα ελαστικά που προσφέρουν είναι αποκλειστικά από την τρέχουσα παραγωγή. Τα προϊόντα που διαθέτουμε στην αποθήκη και έχουν ηλικία πάνω από 2 χρόνια μαρκάρονται με τον χαρακτηρισμό OLD DOT. Βάσει του χαρακτηρισμού DOT που βρίσκεται στο πλαϊνό του ελαστικού μπορείτε να αναγνωρίσετε τόσο την ημερολογιακή εβδομάδα όσο και το έτος παραγωγής. Ωστόσο δώστε προσοχή ότι τα ειδικά χαρακτηριστικά του υλικού βελτιώνονται με την πάροδο του χρόνου εάν συνοδεύονται από καλή συντήρηση. Σύμφωνα με τις κατασκευάστριες εταιρείες ισχύει ότι με την κατάλληλη αποθήκευση τα ελαστικά μέχρι 3 ετών θεωρούνται ολοκαίνουργια ενώ μέχρι 5 χρόνια καινούρια.



Τ είναι ο Δείκτης Φορτίου;

Ο Δείκτης Φορτίου (load index) ενός ελαστικού φανερώνει τη μέγιστη επιβάρυνση ενός ελαστικού ανά ελαστικό σε κιλά(Kg). Σε περίπτωση μετατροπής ο δείκτης βάρους θα πρέπει να είναι ισοδύναμος ή μεγαλύτερος. Σε κάθε τιμή που αναγράφεται στην τυποποιημένη ταμπέλα αντιστοιχεί μια μέγιστη αντοχή σε κιλά.


Σχετικός πίνακας που αντιστοιχεί στο νούμερο του δείκτη φορτίου και σε τι κιλά αναλογεί ανά τροχό.



Τι σημαίνει FR;

Η συντομογραφία FR υποδηλώνει την ύπαρξη ενός προστατευτικού νυχιού από καουτσούκ για την καλύτερη προστασία της ζάντας από γρατσουνιές ή χτυπήματα. Ο διεθνής όρος είναι "Rim Protector".





Τι είναι το DOT;

Όλα τα ελαστικά έχουν τον κώδικα DOT, όπως απαιτείται από το Υπουργείο Μεταφορών (Department of Transportation). που καθορίζει την εταιρεία, το εργοστάσιο, την παρτίδα, και την ημερομηνία της παραγωγής (δύο ψηφία για εβδομάδα του έτους συν δύο ψηφία του έτους, ή δύο ψηφία για εβδομάδα του έτους συν ένα ψηφίο του έτους για τα ελαστικά πραγματοποιούνται πριν από το 2000).


Παράδειγμα:Το παραπάνω ελαστικό εφόσον έχει 4 ψηφία είναι
μετά το 2000 και συγκεκριμένα την 42 εβδομάδα του 2002.



Χειμερινά Ελαστικά

Τι σημαίνει M+S;

Ο χαρακτηρισμός M+S σημαίνει "Mud and Snow". Ο χαρακτηρισμός αυτός συναντάται σε χειμερινά ελαστικά καθώς και στα 4 εποχών. Τα ελαστικά αυτά λόγω του προφίλ τους, τις χιλιάδες λεπτές αυλακώσεις και την ιδιότητα του υλικού τους είναι κατάλληλα για την κατάσταση του οδοστρώματος το χειμώνα, δηλαδή σε χαμηλές θερμοκρασίες. Ενώ η ελαστικότητα των καλοκαιρινών ελαστικών μειώνεται αισθητά σε θερμοκρασίες κάτω από 7° Κελσίου και συνεπώς χειροτερεύει και η επαφή με το οδόστρωμα τα χειμερινά ελαστικά διαθέτουν ειδική σύνθεση που αποτελείται σε μεγάλο ποσοστό από συνθετικό καουτσούκ Silicon ή φυσικό καουτσούκ. Ειδικότερα σε βρεγμένα ή παγωμένα οδοστρώματα αυτά τα ελαστικά έχουν σαφώς μεγαλύτερη πρόσφυση και υπερέχουν έναντι των καλοκαιρινών ελαστικών ως προς την συμπεριφορά φρεναρίσματος, διεύθυνσης και επιτάχυνσης.


Σήμανση στο πλαϊνό χειμερινού ελαστικού.



Με 2 χειμερινά ελαστικά μπορώ να έχω αποτέλεσμα;

Αν και φαίνεται λογικό και οικονομικό να εγκατασταθούν 2 χειμερινά ελαστικά στους τροχούς κίνησης και να κρατηθούν τα θερινά ελαστικά στους τροχούς που δεν έχουν κίνηση, η προσέγγιση αυτή περιλαμβάνει μερικούς πολύπραγματικούς κινδύνους.
Κατά το φρενάρισμα το βάρος μεταφέρεται στις μπροστινές ρόδες. Τα οχήματα με οπίσθια κίνηση τροχών θα επιβραδύνονταν έπειτα κυρίως μέσω των θερινών ελαστικών αυτοκινήτου ,τα οποία παρέχουν χαμηλή πρόσφυση(Εως και ανύπαρκτη στον πάγο).

Άρα καλύτερα στους μπροστινούς τροχούς των αυτοκινήτων με κίνηση μπροστά;
Πάλι, όχι, επειδή η διαφορά στην έλξη και την πλευρική καθοδήγηση θα καθιστούσε σύντομα το όχημα ασταθές στις στροφές, καθώς και στο φρενάρισμα με κατηφορική κλίση. Η πλήρης ασφάλεια μπορεί επομένως να εξασφαλιστεί μόνο όταν εγκαθίστανται τα χειμερινά ελαστικά σε όλες τις θέσεις του αυτοκινήτου.

Οπότε για την ασφάλεια σας:
Εγκαταστήστε το αυτοκίνητό σας 4 χειμερινά ελαστικά!
… και θυμηθείτε ότι είναι σημαντικό εξίσου να ελέγχονται το βάθος πέλματος (τουλάχιστον 4mm) και η πίεση των ελαστικών του αυτοκινήτου (δείτε τις προδιαγραφές του κατασκευαστή) τακτικά στα χειμερινά ελαστικά αυτοκινήτου επίσης!!!



Παραπάνω μπορείτε να παρακολουθήσετε σχετικό βίντεο από την Michelin



Ποια η διαφορά μεταξύ ενός φθαρμένου ή παλαιού χειμερινού ελαστικού με ένα καινούργιο;



Παραπάνω μπορείτε να παρακολουθήσετε σχετικό βίντεο από την Michelin



Αποθήκευσης - Χρονικής Διάρκειας

Πόσο καιρό κρατάνε τα ελαστικά;

Ο προσδοκώμενος χρόνος ζωής ενός ελαστικού ανέρχεται σε δέκα χρόνια. Ελαστικά που διατηρούνται κατάλληλα ένα μέχρι και πέντε έτη ισοδυναμούν με τις προδιαγραφές ενός καινούριου ελαστικού. Τα ελαστικά «γερνούν» λόγων φυσικών και χημικών διαδικασιών. Αυτό ισχύει και για μη ή ελάχιστα χρησιμοποιημένα ελαστικά. Για να παραταθεί η διαδικασία γήρανσης γίνονται προσθήκες ουσιών στα μείγματα οι οποίες εμποδίζουν τις χημικές αντιδράσεις με το οξυγόνο και το όζον που έχουν ως αποτέλεσμα την μείωση της απόδοσης. Έτσι είναι εγγυημένο ότι ένα ελαστικό που διατηρείται κατάλληλα ένα μέχρι και πέντε έτη ισοδυναμεί με τις προδιαγραφές ενός καινούριου ελαστικού και δεν μειονεκτεί ως προς την καταλληλότητα χρήσης του. Δώστε ωστόσο προσοχή στην χιλιομετρική απόδοση του ελαστικού. Εάν η μέση χιλιομετρική απόδοση είναι 15.000 km ανά έτος δεν θα πρέπει να χρησιμοποιείτε τα καλοκαιρινά ελαστικά περισσότερο από 3 χρόνια ενώ τα χειμερινά ελαστικά το πολύ 5 χρόνια (με την προϋπόθεση ότι θα τα χρησιμοποιείτε μόνο τη χειμερινή σεζόν).

Παραπάνω μπορείτε να παρακολουθήσετε σχετικό βίντεο από την Michelin


Παραπάνω μπορείτε να παρακολουθήσετε σχετικό βίντεο από την Michelin



Πώς θα πρέπει να διατηρούνται τα ελαστικά;

Τα ελαστικά χωρίς ζάντες πρέπει να τοποθετούνται όρθια ενώ τα ζαντολάστιχα οριζόντια. Ο χώρος φύλαξης θα πρέπει να είναι σκοτεινός, δροσερός και ξηρός. Επίσης προσέξτε τα ελαστικά να μην έρθουν σε απαφή με βενζίνη, λάδι ή γράσο ή να βρίσκονται κοντά σε εστίες θέρμανσης.

Παραπάνω μπορείτε να παρακολουθήσετε σχετικό βίντεο από την Michelin


Παραπάνω μπορείτε να παρακολουθήσετε σχετικό βίντεο από την Michelin



Διάφορες

Φοράω Run on Flat Tyres ελαστικά. Μπορώ να βάλω απλά;

Οι κατασκευάστριες εταιρείες τόσο των ελαστικών όσο και των αυτοκινήτων είναι κάθετες σε αυτό. Απαγορεύεται ΡΗΤΑ η χρήση συμβατικών ελαστικών στα αυτοκίνητα που φέρουν Run on Flat Tyre. Τα αυτοκίνητα αυτά φέρουν διαφορετικούς ελαστικούς συνδέσμους (σινεμπλόκ/ανάρτηση) βοηθώντας στην καλύτερη απορρόφηση των κραδασμών, μιας και RFT ελαστικά έχουν πολύ σκληρότερο πλαϊνό. Οπότε η επίσημη θέση των τεχνικών του αυτοκινήτου καθώς και των ελαστικών, δεν μπορεί να είναι διαφορετική από αυτήν.
Παρόλα αυτά στην χώρα μας , περίπου 50% των οδηγών τέτοιων αυτοκινήτων έχει προτιμήσει την επιλογή συμβατικών ελαστικών. Οι βασικοί λόγοι που συμβαίνει αυτό είναι διαφορά τιμής (τα RFT είναι συνήθως 15-20% ακριβότερα) ή οι κραδασμοί που προέρχονται από αυτά. Ως γνωστό το ελαστικό βοηθάει στην συνολική απόσβεση των κραδασμών που προέρχονται από το οδόστρωμα σε ποσοστό περίπου 20%. Οπότε η αλλαγή των ελαστικών σε συμβατικά έχει ορατά αποτελέσματα που μπορεί να καταλάβει και ένας απλός οδηγός.
Οι τοποθετήσεις αυτές βέβαια γίνονται πάντα με την συναίνεση και ευθύνη του ιδιοκτήτη του οχήματος για ευνόητους λόγους.

Παραπάνω μπορείτε να παρακολουθήσετε σχετικό βίντεο από την Michelin


Παραπάνω μπορείτε να παρακολουθήσετε σχετικό βίντεο από την Michelin



Πότε σκάει ένα ελαστικό;

Δυστυχώς δεν υπάρχει μια απάντηση που να έχει καθολική ισχύ. 
Ωστόσο υπάρχουν πιθανές αιτίες:
• Οδήγηση με μειωμένη πίεση στα ελαστικά ή με μεγάλο βάρος: Πρόκειται για αυξημένη τριβή σε συνεχή λειτουργία και ως εκ τούτου επέρχεται θερμική υπερφόρτωση του ελαστικού με αποτέλεσμα ορισμένα τμήματα του ελαστικού να μην μπορούν πλέον να αντέξουν την επιβάρυνση. Αυτό μπορεί να σημαίνει ξαφνική διάλυση της επιφάνειας κύλισης του ελαστικού ή το σκάσιμο αυτού.
• Εξάλειψη εμποδίων (όπως π.χ. z.B. υπερυψωμένα πέτρινα κράσπεδα): Λόγω εξωτερικών επιδράσεων μπορούν να προκληθούν βλάβες σε μεμονωμένα ελαστικά οι οποίες είναι εν μέρει ορατές (παραμορφώσεις ή ρωγμές) ή ακόμη και καθόλου σε περίπτωση που η βλάβη έγινε σττο εσωτερικό του ελαστικού. Το αποτέλεσμα μπορεί να είναι, όπως και στην περίπτωση (1) η διάλυση της επιφάνειας κύλισης του ελαστικού ή το σκάσιμο αυτού. Σε περίπτωση όμως που καλύπτονται με τέτοια ελαστικά μεγαλύτερες αποστάσεις, με μεγαλύτερη επιβάρυνση (υψηλές ταχύτητες, βαριά φορτία) υπάρχει περίπτωση εξάπλωσης της βλάβης. Πιθανές επιπτώσεις: Διάλυση της επιφάνειας κύλισης του ελαστικού ή σκάσιμο αυτού. Συνοψίζοντας, ένα ελαστικό μπορεί να σκάσει εάν καταστραφεί η βασική δομή του ελαστικου λόγω των ως άνω αναγραφόμενων αιτιών.

Παραπάνω μπορείτε να παρακολουθήσετε σχετικό βίντεο από την Michelin


Παραπάνω μπορείτε να παρακολουθήσετε σχετικό βίντεο από την Michelin



Ασφαλείας

Μπορώ να χρησιμοποιήσω διαφορετικά ελαστικά από αυτά που αναγράφονται στην άδεια κυκλοφορίας;

Σε επαγγελματικά οχήματα απαγορεύεται η χρήση διαφορετικών ελαστικών από αναγράφονται στην άδεια(γιατί ακριβώς αναγράφονται)
Εφαρμογή νομοθετικού πλαισίου για τα ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα στον τομέα των ελαστικών στην Ελλάδα δεν υπάρχει. Εφόσον έχετε την συναίνεση ενός έμπειρου τεχνικού των ελαστικών μπορείτε να προβείτε σε αλλαγή διάστασης.

Παραπάνω μπορείτε να παρακολουθήσετε σχετικό βίντεο από την Michelin


Παραπάνω μπορείτε να παρακολουθήσετε σχετικό βίντεο από την Michelin



Υπάρχει επίπτωση στα αντιολισθητικά συστήματα πέδησης (ABS), (ESP) από την αλλαγή διάστασης ελαστικών;

Αν το όχημα διαθέτει αντιολισθητικό σύστημα πέδησης και σύστημα αντιολίσθησης θα πρέπει να προσέξετε το μέγεθος των ελαστικών κατά την αλλαγή των ελαστικών και να βεβαιωθείτε ότι η περιφέρεια κύλισης είναι η ίδια. Εάν υπάρχει μεγάλη απόκλιση μπορούν να εμφανιστούν βλάβες στα συστήματα. Για τον λόγο αυτό χρειάζεται να συμβουλευτείτε κάποιον ειδικό.

Παραπάνω μπορείτε να παρακολουθήσετε σχετικό βίντεο από την Michelin


Παραπάνω μπορείτε να παρακολουθήσετε σχετικό βίντεο από την Michelin



Πόσο μικρό πρέπει να είναι το βάθος του πέλματος;

Ήδη με βάθος προφίλ 4 mm μειώνεται σημαντικά η πρόσφυση του ελαστικού στο οδόστρωμα και ειδικότερα όταν έχει υγρασία. Τα ελαστικά μπορούν να χάσουν την επαφή με το έδαφος έτσι ώστε να χαθεί ο έλεγχος του οχήματος και να μην υπάρχει δυνατότητα πέδησης. Για τον λόγο αυτό παρακαλούμε μην οδηγείτε με ελαστικά μεχρι και το νόμιμο βάθος προφιλ 1,6 mm. Τα καλοκαιρινά ελαστικά θα πρέπει να αλλαχθούν το αργότερο με βάθος 2 έως 2,5 mm ενώ τα χειμερινά ελαστικά ήδη με 4 mm υπόλοιπο βάθος προφίλ. Μπορείτε να μετρήσετε το βαθύτερο σημείο του προφίλ το οποίο βρίσκεται στις αυλακώσεις. Οι ανυψώσεις που μοιάζουν με γέφυρες καθώς και οι ενισχύσεις στο επίσωτρο δεν λαμβάνονται υπόψη στην εκτίμηση του βαθμού χρήσης. Γύρω από την επιφάνεια του ελαστικού αναγράφεται επανειλημένα η συντομογραφία «TWI» (μπορεί να αναγράφονται και άλλα στοιχεία. Αν ακολουθήσετε το βέλος θα δείτε ότι σε αυτό το μέρος το προφίλ δεν είναι πολύ βαθύ. Ο λόγος: Σε ένα χρησιμοποημένο προφίλ μέχρι (από το το νόμο επιτρεπτά) 1,6 mm τα σημεία αυτά είναι ευδιάκριτα στην επιφάνεια και έχει επιτευχθεί το όριο φθοράς. Δεν πρέπει όμως να φτάσετε μέχρι αυτό το σημείο: Οι δοκιμές δείχνουν ότι η πρόσφυση μειώνεται ήδη από περίπου 3 mm και κάτω και ειδικότερα όταν έχει υγρασία.

Παραπάνω μπορείτε να παρακολουθήσετε σχετικό βίντεο από την Michelin


Παραπάνω μπορείτε να παρακολουθήσετε σχετικό βίντεο από την Michelin



Tyres.gr E-shop Πληροφορίες Μάρκες Ελαστικών Kατηγορίες Ελαστικών
 
Η εταιρεία μας
Συνεργάτες
Τελευταία Νέα
Προσφορές
Επικοινωνία
 
 
Ο Λογαριασμός μου
Καλάθι Αγορών
Ταμείο
Τρόποι Αποστολών
Τρόποι Πληρωμής
 
 
Συχνές Ερωτήσεις
Τεχνικές Πληροφορίες
Όροι & Προϋποθέσεις Πωλήσεων
Όροι Χρήσης
 
 
Continental Dunlop
Goodyear Michelin
Pirelli Uniroyal
Barum Bridgestone
Gislaved BF Goodrich
Matador Sava
Επιβατικά
4x4
Van
RFT
 
 
Κατασκευή Iστοσελίδων Θεσσαλονίκη - Istopolis  
Copyright © 2017 Tyres.gr  |  Follow us